پی نوشت های شلغم بارون خورده

پ ن : امروز اعصابم از دست بعضی ها به شدت سگی بود...احمق ها 

پسا پی نوشت : بارون امروز عالی بود...یه ساعت و نیم توی کردستان تو ترافیک گیر کردیم ولی به من که خوش گذشت 

پسا پست پی نوشت : عجیب هوس شلغم کرده ام و کانون گرم خانواده...دست داداشیم هم که شکسته قربونش برم 

آخر نوشت : شیشه پنجره را باران شست 

                از دل تنگ من اما ... چه کسی نقش تو را خواهد شست 

               آسمان سربی رنگ 

               من درون قفس سرد اتاقم دلتنگ 

               می پرد مرغ نگاهم تا دور 

               وای باران باران 

                                 پر مرغان نگاهم را شست

نظرات 3 + ارسال نظر
تو دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ب.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

بالاخره ما نفهمیدیم سگی بودی یا حال کردی و بهت خوش گذشته...

شما زیاد به خودت فشار نیار . زیاد مهم نیس
اولش سگی بودم آخرش حال کردم
ولی خداییش حالم ازشون بهم میخوره...اه اه اه

کبوترسفید سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 ق.ظ http://kabutare-sefid.blogsky.com

وای باران باران کاش میشد مثل آسمون گاهی بی پروا گریست!!!و من اما از گریه بدم میاد چون ضعفم رو نشون میده و دیگران بهم ترحم میکنن خیلی وقته یه بقض گنده تو گلوم گیر کرده دوست دارم تنهای تنها گریه کنم اما نمیدونم چرا نمیشه اشک ریختنو فراموش کردم انگار...

مامان رهام سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ب.ظ http://makhfipesar.persianblog.ir/

آخ گفتی شلغم
منم حسابی دلم شلغم و نارنگی می خواد

نارنگی هم می چسبه تو این هواهااااا
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد