تلخی نوشت های یک ذهن درمانده

مشتی سئوال توی ذهنم چرخ می خورد 

داغونم می کتد 

می خواهم سرم را به دیوار بکوبم 

می کوبم 

بهتر که نمی شوم هیچ فکرهای گذشته هم هری میریزد توی مغزم 

می مانم که چکار کنم 

بلدم بنویسم اما نمی نویسم 

نپرسید چرا که اگر جوابش را داشتم سرم را به دیوار نمی کوبیدم 

آرامش ندارم 

موضوعات مختلف. دغدغه های شخصی و اجتماعی فراوانی را این روزها میزبانم 

برای فرار از این تلخی وب می خوانم 

کارم شده است وب خواندن 

ساعت ها نشستن و وب خواندن 

روزنوشتها داستان ها شخصی نویسی ها 

وب دیوانه ام می کند  

روزی کتابی خواهم نوشت 

روزی وبی خواهم ساخت 

روزی من هم زندگی خواهم کرد. 

 

پ ن : این روزها زندگی را بازی می کنم . می دانم تلخ است اما ملالی نیست کام من مدتهاست به تلخی عادت کرده است.

نظرات 6 + ارسال نظر
ساناز یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:29 ب.ظ http://sanaz-nikkhah.blogsky.com

جواب کامنتتونو تو وبلاگم دادم.شما تنها نیستین...این روزا مثل اینکه همه مثل همیم...این نیز بگذرد...امیدوارم بعد از این طوفانها آرامشی واقعی همه مارو در آغوش بگیره. تازه اول پاییزه، طاقت زمستونو هم تازه باید داشته باشیم تا بالاخره بهار رو ببینیم...هیچ غمی موندنی نیست، توکل به خدا، روزهای قشنگ هم از راه میرسه
موفق باشین

یه زن دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ق.ظ http://yezan.blogsky.com

سلام مانی خان خوشحال شدم که امدی
اینی که نوشتی ؛این روزها زندگی را بازی می کنم . می دانم تلخ است اما ملالی نیست کام من مدتهاست به تلخی عادت کرده است. : حرف دل منم هست ...زندگیم خیلی تلخه شاید تو این دنیای مجازی یکم اروم شم ...بازم بیا اپک کدم

باران- دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ب.ظ

سلام مانی جان ممنون به من سرزدین

شهناز دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ب.ظ http://shahnaz69.blogsky.com

´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶
¶¶¶´´´´´¶¶´¶ســـــــــــــــــــــــلام مانی
´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــهنازم
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶´´´´´´´´¶
´¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´¶¶
´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶شــــــــــــــــــــــــــهنازم
´´´´´´¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶
.............´´´¶¶¶´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶´´´´¶¶شــــــــــــــــــــــــــــــــــــهنازم
´´´´´´´´´¶¶´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶
´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶´¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶

۰۰۰ دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:36 ب.ظ

همه ما به زندگی عادت می کنیم وآنکه عادت نکرده ان را بازی می کند.

مامان رهام سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:23 ب.ظ http://makhfipesar.persianblog.ir/

چقدر شیک می نویسی
خیلی راحت بودم تو وبلاگت
موفق باشی

ممنونم شما لطف داری
یو تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد