خسته نوشت پسر از سفر برگشته

سلام 

حمعه از سفر برگشتم 

خیلی خوب بود 

دوست دوست داشتنی ام را هم دیدم 

اتفاقاتش را برایتان می نویسم امشب 

الان کلاس درام شناسی دارم 

ولی می خوام برم کارگاه تمرین تئاتر بداهه 

خستم...می خوام دو روز بخوابم...امروزم خوابم برد کلاس صبحم پرید 

 

پ ن : می خوام تئاتر خیابانی کار کنم دنبال متن خوب می گردم اگه کسی می تونه کمک کنه دریغ نفرماید لطفا...

نظرات 2 + ارسال نظر
eli یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:50 ب.ظ http://jijibghuli.blogsky.com

والا من از بچه گی همه بهم میگفتن استعداد هنر ندارم نمیتونم تو کارای هنری راهنمایی کنم. یه قول انتوان دوسنت اگزوبری فقط یاد گرفتیم عکس مار بکشیم!

شکسته بستی می فرمایید! هنر از وجناتتون پیداست

عیسی دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ب.ظ http://mardebozorgeman.blogsky.com/

سلام زیبا مینویسی از اصطلاحاتی که به کار بردی : خسته نوشت ، امروز نوشت و ... خوشم آمد
اما هر چی گشتم جایی که توضیحاتی کلی راجع به خودت داده باشی ندیدم !!!!!!!!!!!!!
موفق باشید

سلام
ممنون شمالطف داری

منم یکیم مثه همه آدمایی که در روز از کنارمون ردمیشن
با افکار و دغدغه های مختلف
لطف من در گنگ بودنمه
راتشو بخوای هیچ وقت نتونستم راجع به خودم توضیح بدم
چه کلی چه جزمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد